My Leopard Life
Navigate



Assalamualaikum and Annyeonghaseyo!!!

Annyeong!!! Welcome to my blog.
Follow me!!!
No Haters, Copycats and harsh word not allowed!


Diary About Links Goodies


Scream!






Credit





Skin Made by : Umi Humaira
Basecode : Aina Hanani
Best view in :Google Chrome only
Header & Cursor by :Nurul AtieQa
Aaaaarrrrgggghhhhh....... Sedihnya!!!!!!!!!
Monday 10 September 2012 | 21:01 | 0 Leopard
Kenapa sume orang kena tinggalkan aku....... Dulu kawan aku Balqis dh tinggalkan aku...... Ni tibe masa tuk Iffah ngan Aqilah nak tinggalkan aku....... Nanti....sapa lak yg nak tinggalkan aku...... Sarah? Nisa?........kenapa sume org kena tinggalkan aku.......Hina sangat ke aku ni.......Aku x sesempurna cam org len.....tapi kenapa sume sahabat aku,kena tinggalkan aku?....... Tapi walau apa pun aku kena terima kenyataan yg korang nk pindah dh...... Form1 nanti kita tetap berpisah......Tapi kalo sume masuk asrama....Harap2 kita sama dorm, sama kelas, sama sekolah...... Sekurang-kurangnye dpt berjumpa pun x pe........Aqilah, Iffah, Sarah, Nisa n Dayana.....aku sayang korang sume....korang please jgn tinggalkan aku..... Aku dh x de sesapa selain dari korang.....Antara lagu diatas....korang mesti suka kan?.....suatu hari nanti aku akan wat lagu TUHAN BERIKAN AKU CINTA tu ditukar kepada TUHAN BERIKAN AKU RAKAN...... Yg penting kita sahabat selamanye.......Promise forever n ever n ever n ever!!!!!


Older Post | Newer Post